2007年6月30日 星期六

過氣歌手(一)之半首歌(2nd Edition)

竟然有人話七十樓似黃寶欣





點睇都...
至於黃寶欣,佢最出名既都係同鄭敬基合唱既「酒杯敲鋼琴」.記憶中有隻Remix version好鬼正,可惜我只有呢隻普通版:
酒杯敲鋼琴(鄭敬基、黃寶欣)

諗起合唱歌,當年魔術師都有追呢齣「奇幻人間世」,係改自白蛇傳既.丫,如果七十似黃寶欣,就真係「奇幻人間世」喇!
秋意中等我(劉德華、吳婉芳)

而由兩位過氣歌手一齊唱既合唱歌,唔知點解,魔術師第一時間想起既係呢首同d同學唱K時點過既歌:
其實我介意(小雪 、 林漢洋)

唔,睇黎似乎係大鐵鎚介意多d!
***
尋晚訓覺前先諗起仲有一位去左馬會(?)既「過氣歌手」何婉盈,成名作當然係同曾航生合唱「再見亦是朋友」,不過魔術師鍾意呢首多 d d.
愛上你是我一生的錯(何婉盈、鄧建明)

2007/06/30 18:59:12

2 則留言:

  1. 魔術師好佩服你啲舊歌既 collection ﹗每次聽返你 post 啲舊歌我都會... 哇,好好聽呀..我喺邊度聽過架...
    小雪把聲而家聽返都唔覺得 out ,其實我覺得佢係當年難得一見既靚女,可惜好快就結左婚。
    之於隻歌.. 難忘之處,在於漢洋個部份係少數大鐵鎚唱唔倒既音域....

    回覆刪除
  2. 不敗的魔術師2007年7月1日 清晨7:39

    多謝鐵鎚既讚賞,咁我將C.M.T.同人誌和志明飯局每篇都俾首片尾曲佢地啦!

    回覆刪除