2007年6月4日 星期一

考試後感

尋日(3 Jun 2007)響亞洲博覽館考完CFA Level 2 exam,上下午各考三粒鐘真係唔講得少,對精神力,專注力同體力都係一項考驗.


趁墟

例牌每年Level 1都勁多人考,又勁多人肥,近年合格率只得30-40%.觀乎考場,果然有好多「○靚仔」去考,有唔少甚至都好mk look添.雖然話以貌取人唔岩,但係再睇返level 2既考生,mk才俊的數量大減,留番落黎既大部份都一d外表較成熟既「沙場老鬼」,可想而知呢d岩(或即將)畢業既青少年,想合格既話,就要改變下玩玩下唔專注既態度啦.

盜版

魔術師幼承庭訓,一直以來既讀書方法,都係腳踏實地既,既買textbook,又買雞精study notes,投資(真係明書本既知識)同投機(學考試技巧)雙軌並行,所以特別唔喜歡而家d家長同學生果種淨係為考而學既功利態度.

而最覺障眼既,就係場內大部份(目測超過80%)考生拿著既都係盜版study notes.喂,報考一次都三千幾蚊啦,真係唔知慳果一套notes(都係二、三千蚊)做乜.其實就算好似魔術師咁買齊所有野,都只係一萬幾千,考得呢d專業試,照理都唔會將呢畢錢睇到咁大卦?

各位用盜版既考生,請遵守codes and ethnics,專重自己和知識產權.

差一分鐘

魔術師考試時不嬲有個「好習慣」,就係唔會作最後衝刺,因為要識既已經識,最後溫習起到既作用已經不大,倒不如早點入試場準備,提昇自己對試場環境同氣氛既適應度.

和魔術師同樣做法的考生雖不乏人,但係更多人就係要溫到最後一分鐘.結果尋日朝早,9點開考,0850考場已宣佈閂門並暫停check-in,開始派卷同俾時間考生檢查試卷,填寫名字,考生編號等.而遲入場既考生,就要等人開始哂先可以check-in,又要排隊,對身份證,檢查計數機等,大大話話浪費十分八分鐘,都唔好話唔無謂.

其實呢個安排,考Level 1既時候已經係咁,當時魔術師見住好多「○靚仔」就係咁中招(慣左平時考試?),level 2既考生都會再犯呢種錯誤,實在奇哉怪也.

監考

裝試卷用既紙箱同考生檯面上既label,都印有「香港考試局」字樣,咁d監考又會係乜人?睇個樣又唔似係CFAI派出黎.

最搞笑係,考完後所有考生都想走,但係監考又未點完卷,未放得人;咁阿主監考官就嗌咪話唔留係位既就擲名,又話唔坐定就唔放人,好似老師罰學生留堂咁.

唔,最重要既係,魔術師坐Hall 6 Zone SS,見到隔離Zone有個監考妹妹,著長裙,個樣好可愛,我諗我都用左好幾分鐘去「痴痴地」去望個監考妹妹!

小統計

由中學到大學,都會聽到人話「讀得書既女仔,個樣都...」

雖然呢句話未免以偏蓋全,但係以尋日d考生黎講,呢句hypothesis,以目測來說,都fall into 90% confidence interval.

補鑊:唔,讀得書而個樣又...既女生,又唔會去考呢d試啫!

2007/06/04 12:52:50

1 則留言:

  1. 我尋日係hall 9,又真係冇見過有靚既監考妹妹,嬸嬸就有。不過考lv 1既同學仔又真係後生到我有o的驚訝,我以為番左大學考final。

    回覆刪除