2018年8月13日 星期一

朝桁晚拆屋

江山易改,本性難移,屋主可以住到間屋亂過亂葬岡,就算俾個和式簡漯設計佢,睇怕都唔捱得幾多個月(35:06 — 47:20):
樓盤傳真 2018/07/21 2018/07/21 23:00

踏入租務旺季,租金持續創新高,業主如果可以一次過、收取全年租金套現、作其他用途或投資,而且免除期間租客欠租風險,是否吸引? 享用有關融資方法,託管公司收費為租金收入的10%,市面還有其他收費較低的選擇,不妨比較一下。
本新盤二手鬆綁期,遇著同區新盤入伙潮。租務回報即將波動,係咪會同時引?投資客?放盤潮?去三年樓齡、荃灣西?環宇海灣睇樓。
連場大雨之下,大埔白石角「?玥.天賦海灣」,有租客飽受漏水問題困擾。單位一手買入後一直丟空兩、三年,從未執漏,租客、業主可怎樣追討?
屯門兆軒苑,一家三口雜物堆滿屋,幾乎沒有路可走,設計橫跨睡房至客廳都是地台,加上日式簡約風格,一改雜亂感覺。
兆軒苑於1991年入伙,其實係建生邨的一部份,只係當年被房委會將公屋轉為居屋出售而已(實質意義上,同現時的綠置居無分別);主持話。想來戶主都是公屋戶,一啲都唔錫住間屋,住到好似亂葬岡咁。但唔好理間屋有幾亂,27年過去,間居屋現時自由市場價為360萬,折扣率為21%,補地價後實收284萬,結果就係高不成低不就,賣咗自住居屋轉私樓咩?隨時連納米樓的首期都俾唔起,所以寧願搞裝潢,順便執埋屋算了:

成身紋身的公仔佬設計師將原則房間的牆拆去,改以磨砂玻璃趟門分隔,諗住全屋得一個窗,可以通透啲,但就搞到對大門同窗對穿,扑嘢時亦容易俾人睇見身影,不合風水法度。廚房拆牆改成開放式,又將次所的門由原來的向廳改為向廚房,亦不合風水法度(左上、右上)。由於客廳升高了地台,於是便索性連沙發已省去,一家人不用爭沙發,只需擺幾個咕𠱸、鋪塊地布便席地而坐睇電視(左中、右中)。地台儲物空間頗深,啲嘢要拎出拎入都幾辛苦(左下)。客廳隔離的次廁則甚為樸素,無甚可評(右下):

睡房延續地台設計。公仔佬設計師將窗戶改成大窗,係就係難抹啲,但景觀開揚,採光度亦佳(左上)。床尾係大型衣櫃(右上),竟然藏有小型燙衫版,想置換都幾麻煩(左中);衣櫃內有輕觸式光源(右中),大嘅整唔到,唯有在細眉細眼處着手加啲貼心設計。因為戶主一家三口,故此在主人床和衣櫃之間加張反床,並由公仔佬設計師親自示範朝桁晚拆(左下、右下)。唔知係俾阿仔訓定老公訓,但扑嘢就肯定極不方便,甚至乎房中各中要起身走動痌夜尿都要小心腳步,唔好差錯腳踩在罅隙中拗柴,甚至乎踩到睡在反床上的人。朝早開衣櫃拎衫又係要收起反床,開地台櫃拎嘢又係要收起反床...KLM,如果反床個較壞咗就真係大檸樂:

大門旁裝有椅子,椅下中空可以放鞋,靠背係磁石板,可以當實體 Instagram 用,其餘牆身都用來做櫃,客廳地台前仲有紅酒櫃添(左上)。開放式廚房盡頭可以放洗衣機(右上),然後就見到雪櫃同焗爐(真係咁多人鍾意焗嘢?)等;廚櫃係以拉籃設計,拎嘢不用擒高擒低(左中、右中)。飯枱可以由廚房工作台拉出來,公仔佬設計師又再親身示範俾記者妹睇,仲話可以坐係換鞋張椅度食飯添(左下、右下)。魔術師仲留意到,電視機都可以拉過嚟面向飯枱,咁就可以睇住CCTVB膠劇送飯矣!

成間屋懶係多機關咁,但成日都搬來搬去;唔好話戶主,俾着魔術師都無心機日日又開又收,肯定好快就會回復混亂凌亂的舊觀!
***
伸延閱讀:
維基百科:建生邨
無夜尿之屋

11 則留言:

  1. //成身紋身的公仔佬
    我以為佢有自殘,嗰左手一條條傷痕咁。

    次所圖則應該唔喺黑廁,點解變左黑廁?

    //睡房延續地台設計。公仔佬設計師將窗戶改成大窗
    升高地台個窗咁貼床,小心個仔貪玩跌出去(個床頭窗似乎開得到)

    //竟然藏有小型燙衫版,
    個門擋咗一半燙衫版,淨喺可以企喺版頭嗰位,只喺熨條底褲都OK嘅。唔明收藏一嗰普通熨衫版會佔幾多位要搞埋呢啲嘢,一定少過嗰羊咩公仔啦。

    //成間屋懶係多機關咁
    唔喺點收十八萬呀 XD,是但一嗰壞左都夠晒煩.

    回覆刪除
    回覆
    1. //次所圖則應該唔喺黑廁,點解變左黑廁?
      目測,隻窗封左淨番個熱水壚條煙通隊左出街個位
      好心留多個位裝抽氣扇啦
      浴室寶唔係萬能的,壞左之後連窗都無得開就知死

      刪除
    2. //我以為佢有自殘,嗰左手一條條傷痕咁。

      老鼠仔仲雕龍雕鳳添!

      //小心個仔貪玩跌出去

      應該裝窗花會好啲.

      //唔明收藏一嗰普通熨衫版會佔幾多位要搞埋呢啲嘢,一定少過嗰羊咩公仔啦。

      熨衫版無羊咩咩咁有 life style 嘛!

      //是但一嗰壞左都夠晒煩

      呢個應該會在一年來出現.

      //隻窗封左淨番個熱水壚條煙通隊左出街個位

      同意.

      //好心留多個位裝抽氣扇啦

      廚房一樣無窗. 抽油煙機通出窗, 條喉長到無倫.

      刪除
  2. 古語有云, 室雅何需大? 可惜香城住宅太細, 與其浪費無謂金錢做荔園一般的機關, 不如切實地買間大少少, 簡約設計便可

    其實, 室大何需雅? (此乃略微有銅臭味的演譯)
    機關難掩細呢個致命傷, 攪三攪四無個樣攪個樣實在係令用家火滾

    回覆刪除
    回覆
    1. //不如切實地買間大少少, 簡約設計便可

      無錢俾首期...

      //攪三攪四無個樣攪個樣實在係令用家火滾

      最怕就係一個「壞」字.

      刪除
  3. 用地台收納根本係一個天材發明嚟既,就當有支gas spring 幫你拉起塊板都好,拉嚟拉去,仲煩過櫃頂拎落嚟,玩玩下就嫌煩唔用架啦,功能上同床下底差不多,但支撐一夠期就bye bye

    張梳花目測應該十分唔好座,不如正正經經放張梳化在地台上好過啦

    張油壓床我就覺得唔算太差,照睇似乎就算長期放落嚟都唔太影響衣櫃開關(因為係趙門唔係掩門)

    個燙衫板就希望佢拆得出嚟啦,查實掉左去吉番個位當櫃筒用好過。

    回覆刪除
    回覆
    1. //就當有支gas spring 幫你拉起塊板都好,拉嚟拉去

      仲要地台之上係唔可以攏大型傢俱!

      //張梳花目測應該十分唔好座

      伸直對腳可以用腳趾開電視, remote 都慳返.

      //照睇似乎就算長期放落嚟都唔太影響衣櫃開關

      要爬來爬去拎衫

      //燙衫板

      呢件嘢真係無人識欣賞.

      刪除
  4. 其實講到尾,冇手尾嘅人乜 design 都冇用。
    放到一枱嘢,執好先開飯定撥開啲嘢算?

    回覆刪除
  5. 根據皇國名著[斷舍離],一間屋就好似一個人一樣,人長期有入無出就係便秘,屋長期因為屋主買買買又唔捨得丟嘢,自然就變亂葬崗。

    只要屋主繼續有入無出,間屋大如貨倉都總有飽和一日,到時點大都唔慌雅得去邊--正如人便秘會面色差口臭爆瘡反應遲鈍一樣。

    回覆刪除
    回覆
    1. //只要屋主繼續有入無出,間屋大如貨倉都總有飽和一日,到時點大都唔慌雅得去邊--正如人便秘會面色差口臭爆瘡反應遲鈍一樣。

      D,摩摩你真係核突得嚟又好抵死 XD

      刪除