2018年8月6日 星期一

城市論壇論民逐黨(2017年7月23日)

城市亂彈真係十年如一日,啲辯論質素永遠都係咁低!
城市論壇:引例停運民族黨 國安為由問清楚(Is it justified in trying to prohibit the continued operation of the Hong K

RTHK 香港電台
Published on Jul 22, 2018
台上嘉賓:
馬逢國 港區全國人大代表
Ma Fung-kwok
Deputy, National People's Congress of PRC (HK)
陳浩天 香港民族黨召集人
Chan Ho-tin
Convenor, Hong Kong National Party
何俊仁 支聯會主席
Albert Ho Chun-yan
Chairman, Hong Kong Alliance in Support of
Patriotic Democratic Movements of China
謝曉虹 香港青年學界反「港獨」召集人
Ashley Tse
Convenor, Hong Kong Youth Against Independence Group
主 持  : 蘇敬恆
舉行地點 :維多利亞公園Victoria Park (1200-1300直播)
陳好癲

1. 陳好癲話威權正苦只係引用其網台和FB言論、擺街站、派傳單的行動,是否如此就可以危害國家安全?是否很多社團都要被禁止運作?
魔:如果在網台和FB言論、擺街站、派傳單並不危害國家安全,所以沒有其他社團都要被禁止運作。問題在於民逐黨的目的是「巷蜀,並不排除以武力達至目的」,網台和FB言論、擺街站、派傳單的就係宣揚呢種思想,對於政權來說,當然就會「危害國家安全」喇!
2. 陳又拉笨土派落水,話「捍衛傷港人利益」是否合理的罪證?
魔:純粹笨土派仍未至於話要以武力違至目的喎!陳是否係企圖以笨土概念來引領追隨者去實行巷蜀行動呢?
3. 主持人問陳好癲如何回應正苦捉住「不排除以武力達至目的」呢句嚟鋤,陳就只係話:「不打算在此詳細回應每一條問題,講得太多會影響事情的發展」,如何演繹在威權正苦手上。
魔:咁樣 hea 答都得,明顯就係無法回應,被KO了;不過,偏幫巷蜀的主持人當然就唔會追問了。其實問一句「不排除以武力達至目的,係你自己講嘅,咁你自己對呢句說話又如何演繹呢?」,唔係咁難掛?
4. 陳講講下又講到《社團條例》係殖民地惡法,當然由未受巷人授權的臨立會通過,就連聯合國都話《社團條例》有可能違返人權;今日就證明了我城現在是蝗國的殖民地。
魔:你理得人地係唔係惡法吖!總之《社團條例》就係我城的現行法例,你要做我城人就要守法,這就是「社會契約」,豈能話對你不利的就是惡法?
5. 陳好癲叫紅妹妹搜佢身,證明自己無槍(但有「炮」),並無實際武力。
魔:陳無武器在身唔等於搞唔到革命,危害唔到國家安全。
AV仁

6. AV仁又學埋戴當家的絕技,就係睇國際標準。國際標準係不能以言入罪,言論係威脅唔到國家安全嘅。要威脅國家安全,一係要有武力威脅,二就係呢個威脅要係實質的,即時的,逼近的;現在陳好癲只係得個講字,吹水而已。
魔:某程度上有道理,但陳從來無承認過自己「只係得個講字,吹水而已」,亦並無推翻過自己話「不排除以武力達至目的」、「成立傷巷共和國」等等喎!魔術師都認同佢係得個講字呀,不過佢又建黨又「招兵買馬」(籌款、做宣傳)咁,騎虎難下,點都唔能夠認衰仔跪低架喇。鬼叫你真係寫到似層層,人地唔拉你係人情,拉你就係道理。事己至此,最多咪學李小妹、黃台瓜之流,流亡海外做烈士囉!
7. AV仁話北洋軍閥時代,老毛都曾經講過話「湖南獨立」喇,嗰時都未有人拉佢。
魔:嗱,北洋時有無「國家安全法」,魔術師就真係唔知。如果係無的話,北洋當然就無法理基礎去拉人,呢個就突顯咗國家安全法的重要性;如果係有「國家安全法」的,而北洋只係有權不用,縱容的後果咪就係被老毛呢位宣揚獨立的革命家奪取了政權囉,湖南唔使獨立,而係江山大一統添呀!你話對殺人政權來講,係唔係有前車可監呢?
8. AV仁話煽動群眾,例如「係呢個人喇,打佢喇!」才是犯法,在理論層面的言論是不犯法的。馬剋屍成日話階級革命,又唔見人拉佢?
魔:總係覺得AV仁舉例時有點感同身受 feel (笑);但陳並唔係咩嘢學術討論喎,係散播思想,自己無行動,卻等(傻)人去做,自己「樂見其成」喎!
馬人大

9. 馬人大當然就重申官方口吻,不過偏幫巷蜀的主持人卻去叉能廚老馬:「咁民逐黨又有乜嘢實質行動會威脅國家安全呢呢?」馬嘅回答係:「佢地嘅政綱話巷蜀係佢地嘅行動綱領,呢個已經超出了言論自由。」
魔:馬嘅回應四平八穩。係呀,你可能只係吹水,但亦有可能會有傻人走去做埋啲傻事。你講到明自己會咁做,人地認真處理,防範於未燃都係適當做法喎。當年911都係美帝未有去認真處理某些恐怖份子嘅情報,先至搞到咁大鑊喎!
10. 馬人大又話唔能夠宣稱由殖民地律法承傳下來的就是惡法,要廢除,否則AV仁隨時連律師都無得做!
魔:呢個完全係不當比喻。就算係巷蜀派都無話過所有承傳自巷米法律的都是惡法喎!就算係頭面人物,建制派嘅辯論技巧都係普遍地差,真係想幫都幫唔落。
11. 陳又拉AV仁落水,話支亂會成日話「結束一黨專政」,點解唔算危害國家安全?馬人大竟然幫口話殺人政權不嬲都話蝗國係「一黨領導下的多黨合作制」,從來無對號入座,咁就KO咗陳好癲。
魔:馬真係完全演繹了「敵人的敵人就係朋友」呢句說話!
謝紅紅

12. 呢個謝紅紅只係識讀稿,一係就係逼人表態:逼AV仁表態話唔支持巷蜀,又逼陳好癲表態支持巷蜀。AV仁係老江湖,當然話唔同意巷蜀喇;陳好癲騎虎難下,話「我陳好癲支持巷蜀,okay?」呢條紅妹竟然以港女 tone 大呼「唔 okay 呀!唔 okay 呀!你依家你違反『雞脾飯』呀!」究竟呢條邊度爆出嚟(共青團?)架,真係白痴!
仆街四眼仔主持人

13. 謝最叻的一次就係反駁AV仁,話美帝都唔可能包容恐怖份子的言論自由,不過主持人就打岔話:「咁你覺得民逐黨係恐怖份子?」
魔:謝只係以恐怖份子來比喻「國家安全之前,言論自由第二」,並唔係指陳好癲係恐怖份子,主持人呢個明顯係不當比喻,但可能因為無稿,謝就唔識回應,只係話「見仁見智」。另外,結論就係,傷巷電台真係專出仆街四眼仔,呢個主持人比巷蜀更可惡!怪唔得考唔到做政助!
同場加映

14. 鄉音未改的阿伯:「邪惡天!你....」
魔:真係笑咗!不過呢位阿伯有自己思想,點都好過成班現場觀眾大媽係度讀稿!

14 則留言:

  1. //AV仁又學埋戴當家的絕技,就係睇國際標準。國際標準係不能以言入罪,
    試吓去德奧公開講二戰冇屠猶,睇吓使唔使坐監。

    //現在陳好癲只係得個講字,吹水而已。
    飯民成日講班巷蜀得嗰講字,暗中詆譭班細路無聊天真攪攪震亂講嘢玩吓嗟--俾着我喺邪惡天等人(如果喺真心要巷蜀)就即刻劃清界線,唔使你哋班老野咁X多嗲喇。

    //傷巷電台真係專出仆街四眼仔,呢個主持人比巷蜀更可惡!
    呢個話題過咗咁耐點炒都炒唔起冇乜人理,呢個PK主持出盡力都冇乜用㗎喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 西方一些國家有煽動仇恨罪,在猶太廟噴上納粹黨的標誌,是刑事案。林林總總的限制有不少,無須要動刀動槍,言行稍為不慎,也會搞到一身蟻。

      刪除
    2. 啱啱先有一個89歲德國人衰咗
      89歲納粹支持者判囚 德法院:否認大屠殺不屬言論自由
      http://www.bastillepost.com/macau/article/1222594-89%E6%AD%B2%E7%B4%8D%E7%B2%B9%E6%94%AF%E6%8C%81%E8%80%85%E5%88%A4%E5%9B%9A-%E5%BE%B7%E6%B3%95%E9%99%A2%E5%90%A6%E8%AA%8D%E5%A4%A7%E5%B1%A0%E6%AE%BA%E4%B8%8D%E5%B1%AC%E8%A8%80%E8%AB%96%E8%87%AA

      刪除
    3. //試吓去德奧公開講二戰冇屠猶,睇吓使唔使坐監。
      //在猶太廟噴上納粹黨的標誌,是刑事案。

      為納粹開脫就真係講吓都唔得.

      //俾着我喺邪惡天等人(如果喺真心要巷蜀)就即刻劃清界線,唔使你哋班老野咁X多嗲喇。

      巷蜀一早已經睇班老嘢唔順眼, 奈何人地跑咗咁耐江湖, 爛船都有三斤釘, 人脈又多, 唔係班一窮二白的笨土可以比美.

      //呢個PK主持出盡力都冇乜用㗎喇。

      咁佢都係打好佢份工啫!

      //憲法法院在裁決中指出,散播經證明為不實的主張和蓄意謬誤的意見,並不受言論自由保障;否認猶太大屠殺違反和平公共辯論的限制,象徵公共和平的崩潰。

      好似班巷蜀咁,唔承認憲法(都無經過班後生授權), 咁就可以橫行無忌了.

      刪除
  2. 宜家連外國記者協會都請陳浩天教佢地打飛機,你都咪話,可能啲洋記者玩自己支炮玩到悶,佢地可能覺得陳浩天拿住自己支炮,蔚為奇觀!

    回覆刪除
    回覆
    1. //佢地可能覺得陳浩天拿住自己支炮,蔚為奇觀!

      支炮軟嘅?

      刪除
  3. 不能以言入罪? 天大笑話囉! 咩叫誹謗罪? 咩叫教唆? 咩叫口頭合約?
    全部都係得把口又如何? 唔通真係在電視台賣廣告話出錢買起林鄭個人頭, 但未實際比過錢, 就算言論自由?
    AV仁身為磚業劣屍, 點解個垃圾主持人唔叫佢解釋下言論自由其實係咪大晒無限制的?

    又, 唔知點解咁多年來, 香港親共份子的公關手法都係咁差, 成日都搵埋啲唔 talk 得, 甚至連廣東話都講唔正既人出鏡既?
    定其實係垃圾講台專登請呢啲人上電視, 邊個廢就請邊個既呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 連西環契女容大狀都只係造型好少少, 一樣唔TALK得, 就知保蝗黨係全部都廢

      刪除
    2. //定其實係垃圾講台專登請呢啲人上電視, 邊個廢就請邊個既呢?

      唔通請心腹大患鄭阿舜上嚟咩...

      刪除
    3. //咩叫誹謗罪?

      誹謗係民事責任來的喎!

      //唔通真係在電視台賣廣告話出錢買起林鄭個人頭, 但未實際比過錢, 就算言論自由?

      記得班鄉下佬為咗維護丁權, 話要將777先女女女後殺架喎!

      //香港親共份子的公關手法都係咁差, 成日都搵埋啲唔 talk 得, 甚至連廣東話都講唔正既人出鏡
      //唔通請心腹大患鄭阿舜上嚟咩...

      出席呢啲場合,唔使出大將, 費事無故俾人羞辱, 又或者口快快講錯嘢, 不過又唔好太低水平太失禮人, 真係幾考功夫架.


      //連西環契女容大狀都只係造型好少少

      明天寫.

      刪除
  4. //傷巷電台真係專出仆街四眼仔
    LOL笑咗

    https://www.hk01.com/社會新聞/209604/小豪子-曾志豪錯手推咪-粗口播出街-遭港台罰-熄咪-11日

    回覆刪除