2018年8月14日 星期二

新聞雜評(二百零四)

建制及泛民議員促請港鐵開誠布公 更新:2018/08/11 23:15

港鐵沙中綫會展站周邊多個監測點沉降幅度超出最高水平,在路政署要求下已經停止所有挖掘工作,水務署亦指有水管因沉降出現角度變形,但沒超出警報水平。路政署及港鐵至今都沒有公布沉降數據,建制及泛民議員都促請港鐵開誠布公。
路政署要求港鐵停工後,會展站早上機器停了運作,但有工人用儀器在地盤不同位置量度。路政署星期五晚證實,會展站周邊路面、設施及建築物,多個監測點沉降幅度發現超出最高水平,但連番追問下,港鐵與政府都沒透露相關沉降數據。
《蘋果日報》再披露多一些,指根據二零一七年一月一份工程監督報告,沉降超標最嚴重的是位於舊灣仔碼頭的四個監測點,累積沉降介乎 72 至 83 毫米,較 25 毫米的警報水平平均超標兩倍,又引述報告指,監測點附近有挖掘橫向支撐及迷你樁工程,加上旁邊有填海工程,三樣影響加起來導致超標。 
會展站一帶地底有不少公用設施,水務署證實,施工期間有水管因為沉降造成角度變形,但沒超出警報水平,亦沒有滲漏或爆裂,水務署會繼續密切監察,確保水管運作不受影響。有住在會展站附近的灣景中心居民表示,習慣了出現不同的問題,議員亦促請政府或港鐵披露數據。 
除了會展站,有線電視記者亦向港鐵和路政署了解土瓜灣站的沉降數據,以至整條沙中綫尚有多少個地盤出現沉降超標等,但都未有回覆。 
路政署表示,今日聯同監察及核證顧問實地視察超出最高水平的監測點附近地方,並無發現明顯的結構安全問題,相關地下設施附近,亦未發現明顯異常狀況。屋宇署亦視察了周邊的樓宇,沒發現明顯結構問題。 
路政署已要求港鐵公司重新檢視所有監測數據,讓路政署審核,確保在公眾安全的情況下,才恢復會展站的挖掘工作。署方又指,星期五亦已聯同監核顧問及屋宇署視察土瓜灣站附近被指沉降的二十三幢樓宇及地下設施,沒有發現明顯異常狀況。
會展管理公司表示,一直與港鐵就沙中綫會展站工程定期開會,至今沒有收到出現異常情況的通知,會展一直與所有工程負責機構及承建商保持聯繫,作出適當的協調,確保會展活動順利及安全舉行,會展會繼續與港鐵溝通,進一步了解事情的發展。

1. 真係好鬼好笑。呢位阿伯真係好似好信正苦咁,話正苦會解決呢個問題(沉降),仲「大把人才」添!咁講法,真係一巴一巴咁車落販民度 — 販民成日話「民意」擔心乜乜物物,但呢位阿伯嘅「民意」,好明顯係對正苦投入百分之一千的信心喎!
***
信報 2018年8月11日
百億終身年金僅認購一半
獲9410宗登記 平均金額52.5萬
香港年金公司推出的終身年金計劃,經過近3周的認購意向登記後,共接獲9410宗登記,總認購額約49.4億元,不足發行上限100億元的一半,平均認購額52.5萬元。由於總認購額在發行限額之內,所有申請人可獲全額分配其認購意向的金額,惟最終金額須待完成財務需要分析之後確定。
9月辦手續 最快10月「收錢」
香港年金公司總裁劉應彬表示,該公司將於下月17日起向所有申請人寄出分配結果通知書,安排申請人往代理銀行或香港年金公司投保申請處理中心,於9月底開始辦理投保手續。若投保人於9月底完成手續,最快10月可以收取每月年金。
財政司司長陳茂波於7月初推出名為「香港年金計劃」的終身年金時曾表示,若計劃獲市民超額認購,發行額度會由原來的100億元提升一倍,至200億元。惟最終認購反應不及預期。
劉應彬指出,今次發行限額100億元,是風險管理的銷售上限,而非銷售目標。今次認購額在發行限額內,是一個正常及可接受的認購金額,反映「市民謹慎、冷靜多於冷淡」。因為過去市民對年金的認知不多,自該公司公布推出終身年金及進行廣泛的公眾宣傳推廣,引起社會對年金產品的熾熱討論,公眾認知有所提高,但仍有不少誤解,謹慎認購有助減低風險,是好事。
他指出,去年本港年金市場業務規模77億元,終身年金計劃首次推出已錄得約50億元的認購,已屬不錯成績,是個好開始。
另外,劉應彬指出,該公司爭取於10月底完成整個銷售程序後,會規劃未來的年金銷售安排,擬採取持續銷售方式,如同其他保險產品銷售一樣,但目前未有推出下一批年金的時間表。同時,考慮到風險管理問題,擬每年發行上限為100億元,會因應投資環境及投資需求而定,有需要時可酌量在風險可控範圍下加大額度。至於會否把每人認購上限100萬元提高,則要進一步研究,現階段未有結論。
陳健波指三因素致不足額
代表保險業界的立法會議員陳健波認為,今次終身年金計劃認購未足額是受三大因素影響,利率趨升是原因之一,去年按證公司表示將推出終身年金計劃時,港元存款幾乎零息,終身年金內部回報率有4厘,年金率更達7厘,「自然令人興奮,人人想認購」,惟現時港元定存利率已見上升,隨着港息有機會跟隨美國息上調,且有關產品每年都會推出,毋須急於投保。
其次,終身年金產品並非與通脹掛鈎,投保人若分階段投保反而更好,例如65歲投保每100萬元,男性每月可獲5800元,70歲再投保,每月可獲的金額更多,變相將收入提高應對通脹,故今次投保額毋須太大。
第三,由於不少市民對於終身年金認識不深,自然想「睇定些」;因此,今次認購總額能有近50億元已經不錯,冀未來的年金產品可加入抗通脹的元素。

2. 基本上所有年金產品,都有呢個「鬥長命」的問題:即係投保人永遠可以將每月分派當成係從本金中派回給自己,故此「投資回報」只有在全數本金都領回才會發生,否則只屬左手交右手而已。以港豬的精明程度而言,咁鬼蠢嘅產品又點會受歡迎呢?
3. 之前都提過,有足夠資金唔使訓身,輕輕地已經可以拎100萬出來的人,財務知識應該足夠,唔使以年金去「自製長糧」;如果係財務知識一般,需要年金去「自製長糧」的人,卻又未必有能力咁輕易拎100萬出來買年金了。所以話,反應一般,應該是在預期之內吧?
4. 陳波波話乜鬼「終身年金內部回報率有4厘,年金率更達7厘」,啲保險佬唔講少一日大話係咪都會同身唔聚財呢?
***
懶人火鍋需留意加熱物質危險性 2018/08/12 06:20

今時今日要吃火鍋,不一定要有爐有火,市面上有一種包裝食品叫「懶人火鍋」,利用一些化學物質,可以將食品加熱,究竟這些物質是什麼,有沒有危險性?
不少人喜歡食火鍋,新鮮熱辣。這個盒都是火鍋,不過是「懶人火鍋」。一盒數十元,有蔬菜、肉、湯包及醬汁。那怎樣「懶」呢?不用開爐開火,用發熱包就可以將食物加熱。
根據說明書,發熱包的用法,是要先放在食物盒的底部加入凍水,之後等發熱包釋放熱力,十五分鐘後就可以食。記者將凍水加入其中一個火鍋,過了不夠一分鐘,這個發熱包有問題,蒸氣撐起了蓋子,令到煙從蓋邊噴出來。 
發熱包的包裝上寫著內裡的是氧化鈣等等,專家指其實即是常用於一般裝修工程的生石灰,加水就可以放熱,市面都可以買到。那加熱水又可否快些釋放熱力呢?一加熱水,就立刻看到發熱包膨脹,而且有煙冒出。吃完火鍋後,有專家提醒不要以為盒內的水放涼,就可以徒手接觸,因為石灰包可能會有破口,建議之後都不要伸手觸到石灰包。
記者在市面買到數款無火加熱火鍋,都是內地製造,有賣這類產品的士多表示,是俗稱「行街」的代理人向他們供貨。同類產品在淘寶都有售,價錢都是數十元人民幣一個,亦有網店表示出售的火鍋沒有代理品牌,是向廠家入貨。

5. 真係無嘢好講,蝗國嘢真係乜都有!石灰粉呢樣嘢,在魔術師的認知中,就只會係韋小寶專用的獨門暗器;估唔到依家竟然用來做「懶人火鍋」的加熱劑都得!又或者可以話,蝗國真係人才濟濟,乜鬼招都可以諗到,仲科學知識同創意兼備添!
6. 仲有,乜咁多巷豬會食蝗國食品嘅咩?乜蝗國嘢唔係會食壞人嘅咩?

19 則留言:

  1. //乜咁多巷豬會食蝗國食品嘅咩?//
    本地菜同肉夠供應香港人嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好多人都係咁㗎啦. 拎住部大陸製造嘅手機上網, 話大陸啲嘢會爆.....

      刪除
    2. 可能雙重標準、輸打贏要先至係人性.

      刪除
  2. 魔兄係咪細路時無睇過「味皇」同「味吉陽一」套伙頭智多星? 日本鐵路有這類加熱式便當已很長時間了~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 當年tbb呢套好似叫 伙頭智多星

      刪除
    2. //伙頭智多星

      睇過都唔記得了, 只係對「肉汁又多」有印象.

      //日本鐵路有這類加熱式便當已很長時間了~~

      明顯我唔係旅遊達人喇! 見識咁差!

      刪除
  3. //好明顯係對正苦投入百分之一千的信心喎
    腥巷啲垃圾全霉強姦民意是常識吧,唔怕唱都你怕,唔信洗到你信,無事生事,小事化大,講到香港就快陸沉咁滯架啦!

    啲小朋友成日話香港學校係洗腦教育,但係垃圾全霉洗腦式灌輸政治訊息就視若無睹,到底係獨立思考能力偏低,定原來自己友一家人嚟呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有傷港班所謂犯民代表好似位公仔裝大撞已完同一舊暈已完就呃到好多蟻民, 遠嘅唔講, 公仔裝果頭鋤地政署樹木辦砍去有病的大樹, 話口未完一場大雨就四處冧大樹, 衰咗就潛水避風頭, 一舊暈唔查清楚就亂鋤正苦, 查實有幾户超標係因為户住自己裝修更改水喉引起, 正苦做的水喉驗過全部及格, 大舊暈衰咗連澄清道歉一声都無又潛了水

      香港01
      https://www.hk01.com/%E6%94%BF%E6%83%85/197684/%E6%94%BF%E5%A3%87%E8%AB%B8%E4%BA%8B%E7%94%BA-%E8%94%A3%E9%BA%97%E8%8A%B8%E7%99%BC%E5%B0%8B%E4%BA%BA%E5%95%9F%E4%BA%8B-%E8%AB%B7%E9%99%B3%E6%B7%91%E8%8E%8A%E6%BC%A0%E8%A6%96%E5%A1%8C%E6%A8%B9

      鉛水風波
      http://hk.on.cc/hk/bkn/cnt/news/20180719/mobile/bkn-20180719142215321-0719_00822_001.html

      好多普羅蟻民唔識工程就畀呢班垃圾已完煸動來兇正苦, 沉降係好普遍, 而屋宇署沿用開嘅一刀切所謂"危險"標準已過時, err on the safe side 嘛! 对新建大厦未必適用, 所以話, 唔知問題嘅全霉+蟻民+垃圾已完+别有用心嘅政棍如嚟講duck+大學講屍一窩蜂起哄日日嘈嘈閉, 日日用突拳法查乜查物, 你話嘞, 真正做嘅人手已蚊蚊緊, 應付正常嘅有ISO900X和1400xaudits, 安全巡查, 內部+外部的operational audits, +大sirs 得閑做的"walk the talks"等等已疲於奔命, 仲要玩埋突拳法調查, 鉄馬騮都玩死喇!

      口水佬

      刪除
    2. //腥巷啲垃圾全霉強姦民意是常識吧

      究竟點先算「民意」呢?

      //啲小朋友成日話香港學校係洗腦教育,但係垃圾全霉洗腦式灌輸政治訊息就視若無睹

      痴瘋仔話絕食, 班港媽喊到眼淚鼻涕齊流, 感情豐富到呢!

      //公仔裝果頭鋤地政署樹木辦砍去有病的大樹, 話口未完一場大雨就四處冧大樹, 衰咗就潛水避風頭
      //查實有幾户超標係因為户住自己裝修更改水喉引起, 正苦做的水喉驗過全部及格, 大舊暈衰咗連澄清道歉一声都無又潛了水

      真係同董伯一樣,唔提就唔存在.

      //唔知問題嘅全霉+蟻民+垃圾已完+别有用心嘅政棍如嚟講duck+大學講屍一窩蜂起哄日日嘈嘈閉

      謊言講100次,就會變成真理.

      刪除
  4. //魔兄係咪細路時無睇過「味皇」同「味吉陽一」套伙頭智多星? 日本鐵路有這類加熱式便當已很長時間了~~//

    我又係諗起味吉陽一, 仲有少少印象火車飯盒對決係一件件食物變小精靈出泥打擂台 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. //公仔裝果頭鋤地政署樹木辦砍去有病的大樹, 話口未完一場大雨就四處冧大樹, 衰咗就潛水避風頭

      呢鑊我都好深印象,因為撞正在我屋企山上藍大的般咸道...記得當日有市民質問戲子陳:棵樹冧左責到人時係咪你孭飛?

      刪除
    2. //仲有少少印象火車飯盒對決係一件件食物變小精靈出泥打擂台 XD

      真係完全無所象,乜你地覺得好好睇嘅咩?

      //棵樹冧左責到人時係咪你孭飛?

      戲子陳:「最多我以身相許囉!」

      刪除
    3. //真係完全無所 (印) 象,乜你地覺得好好睇嘅咩?//

      咁廿幾年前那個時代,唔俾落街玩就只可以留在屋企睇閃電傳真機同那兩至三套外購卡通片,唔係「美少女戰士」的話已覺得好好睇了,當時又無咁多其他娛樂,所以到而家都有DD印象~~

      刪除
  5. 自發熱即食食物, 除了日本便當, 解放軍子弟兵都食左好多年呢種自熱即食飯餐
    不過要食一人火鍋, 去吉牛就ok了, 自己攪一餐好像有點多餘

    回覆刪除
    回覆
    1. 我舊年都在蝗國食過即熱即食麵。我記得個設計如果你唔係屎窟痕就去拆爛個包裝,基本係掂唔到包石灰粉的.

      刪除
    2. // 解放軍子弟兵都食左好多年呢種自熱即食飯餐

      我大鄉里了.

      //我舊年都在蝗國食過即熱即食麵

      唔怕食到變大頭摩佬?

      刪除
  6. //建制及泛民議員都促請港鐵開誠布公
    左右開弓齊打,得喇。完。

    //「自然令人興奮,人人想認購」
    陳波波自己J到㷫喺唔算數㗎啵

    回覆刪除