2018年8月2日 星期四

維修冷氣完結篇

魔術師睡房部冷氣早兩個星期前就修理好了(見《冷氣死因》),完結篇仲有乜嘢好搞?
咪就係 claim 保險囉!

估唔到咁都可以執返五百蚊!
雖然魔術師只係 claim 過呢間保險公司的家居保(見《終於 claim 到家居保》),但係對佢地嘅具體印象都算 okay:可以用 app 同埋電郵 submit insurance claim,唯一就係佢地嘅電郵信箱只接受 10MB 多少少的電郵,如果索償人想貼多幾幅圖做證明,就要 resize 了。至於回應方面,無論係 reject 定係 accept,電郵回應同埋償付都算快捷,通常兩天內會有初步回應,文字溝通亦算清晰 — 好似今次咁,仲 highlight 埋個條文俾魔術師睇添,真係有少少寫 blog 的感覺。
***
伸延閱讀:
冷氣死因
終於 claim 到家居保

6 則留言:

  1. 最近同親烕一齊去旅行,番到來有個人隻喼拉鍊懷疑比機場人員掟爛左,原來都可以 CLAIM 旅遊保。
    真係買定唔買,識 CLAIM 先好買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無錯, 識 claim(尤其是係記得即時保留證據)真係好重要。

      刪除
  2. 請教魘兄. 您的家居保險光顧哪一間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 乜你懶成咁? 連 click 一下幅圖睇吓都唔肯?

      刪除