2018年8月21日 星期二

人生勝利屋

嘩!今次出場嘅係個青春可人,但滿口懶音的妹妹仔設計師,驟眼睇落去,真係同記者妹無分別,但設計費就收10萬,係靚太設計師嘅3.3倍(36:20—46:25)!
樓盤傳真 2018/08/04 2018/08/04 23:07

舊樓林立、人口密集,是旺角、油麻地一大特色。市建局正就這區進行為期兩年的規劃研究,放寬高度限制,以及地積比率,是否有助市區可持續發展?
南區.左岸相連單位,打通可變成超過 3,600 呎、八房四套超大豪宅,叫價 1.6 億元。業主以公司名義轉讓,以節省買家稅項支出,是最大賣點。
位於紅磡樓齡超過六十年的三無大廈,公家天台被人侵佔,業主求助政府部份皆表示無能為力,律師指唯有入稟申請禁制令,但花費具大。
西環寶翠園,校網因素特別吸引家長客,業主一家四口搬入 1,200 呎單位,希望設計有家的溫馨感覺。
戶主夫婦加埋一對仔女同埋工人姐姐,住在這個在去年以2,800萬買入的豪宅,足證贏在起跑線傷民不在少數:

原來圖則係鑽石型屋(左),裝潢設計主要有三個改動,分別就係廚房、客廳、與及書房,其餘只屬小修小補,例如門口櫃預留坐墊、鏡面以供記者妹換鞋及整理儀容之用(右):

本案就連廚房都係鑽石型(左上),於是妹妹仔設計師便將斜牆拆去,改開放式,工人房保留合理大小,算是有良心的戶主(右上)。改動後天花以筒燈照明,牆身為雲石面(左下),配合返張雲石餐枱,grand 得嚟又唔土豪;不過衰就衰在盞金色吊燈,土豪 feel 都只係其次,最怕就係用耐咗鍍金會氧化變啞(右下):

客廳當然亦呈鑽石型(左上),於是妹妹仔設計師便以條子屏風加長牆身(右上),拉直了客廳但又沒有加長了走廊(左中)。客廳中有大櫃放書(右中),而條子屏風後係子女的讀書區,可以讓一對仔女匿係個尖角度睇書,又可以在條子之間與父母玩偷偷看(左下、右下):

原來的書房窗面向天井(左上),有窗都要長關,於是妹妹仔設計師便將牆身拆去,改為玻璃牆身與及趟門(右上),令走廊在視覺上縮短,自我感覺良好(左下),而且爹地媽咪又可以監視到阿仔有無掛住睇AV唔做功課(右下):

阿仔間房(左上)同阿女間房(右上)設計都絛無乜分別,都係咁樸素,一張書枱一個衣櫃咁,簡簡單單。主人房造了好多櫃,並以花線設計以顯歐式風格(左中);窗台都有櫃桶(右中),並附梳妝枱乙張(左下)。客廁又係平實到一個點(右下):

咁就142萬?唔通男戶主俾妹妹仔設計師狂灌迷湯,糊里糊塗下咁就簽咗單?

10 則留言:

  1. 或者設計師係親戚,又或者好朋友個女?
    又或者戶主覺得上得電視,又住豪宅要俾得一萬設計費,會俾人笑,所以逼設計師寫多個零?

    回覆刪除
  2. 而且爹地媽咪又可以監視到阿仔有無掛住睇AV唔做功課 >>>> 笑死我 :P

    回覆刪除
  3. 全都設計都係白色白色白色白色...
    咁既所謂設計,同求其搵個裝修佬做有咩分別?

    回覆刪除
    回覆
    1. 人地話咁叫「簡約歐式」、「家的感覺」。

      刪除
  4. 在香港能住1200尺大屋,好羨慕呢!間屋顏色太白,似北歐風格,有細路就容易弄髒.

    回覆刪除
    回覆
    1. //住1200尺大屋

      小心俾人綁架,謀財害命就真!

      刪除
  5. 百幾萬換來一個仲悶過ikea嘅屋("有家的溫馨感覺"呢?)囡囡設計c係一個好sale屎。
    已經有缺角仲要整個尖角做讀書區…不過冇將呢個尖角俾工人姐姐瞓都算是有良心。

    回覆刪除
    回覆
    1. //"有家的溫馨感覺"呢

      係「『宜家』」的溫馨感覺(「宜家」個「宜」字,作「宜居」個「宜」字解)。

      //囡囡設計c係一個好sale屎

      妹妹仔都係做sale屎好,絕對無性別歧視。

      //冇將呢個尖角俾工人姐姐瞓都算是有良心

      神秘的三角。

      刪除