2006年9月22日 星期五

101投資保險

舊文輯錄:

有網友問:

我本來想搵宏利agent 買中華威力AA,佢sell 我開101% 有保險成份0既plan ,但記得有人0係度講過101plan 唔好,agent 又話冇分別,其實101plan 有乜唔好?

謝謝



魔術師答:

我覺得唔好的原因是charges是根據你個account的total value來計

例如你儲左好幾年有100萬,一年charge你1.2%,即係收你1,2000,你一個月供唔供到萬2?咁係咪即係白供成個月?呢d plan郁下都廿幾三十年,收尾幾年間保險公司咪好和味?

基金經理幫你投資,fund size會影響fund manger的決定,斷percentage收總還說得過去

保險公司只是幫你記帳,固定收費還可以,但卻憑甚麼去跟你分percentage?

以上數據全屬舉例,請自行研究你個plan的收費條文.

2006/09/22 00:42:45

沒有留言:

張貼留言